Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

1) Η Επιστροφή 2) Καραμανλής ή Χάος

Μετά από μήνες απουσίας στην μπλογκόσφαιρα (πέρα από λίγα σχόλια σε άλλα μπλογκς), είπα κι εγώ να επιστρέψω. Δρυμίτερος; Δεν έχω ιδέα, η έμπνευση της στιγμής θα το καθορίσει. Μπορεί να κάνω μόνο ένα *παφ!*, και μετά να την κοπανήσω πάλι. Μπορεί και όχι.

Σήμερα πάντως, πρώτη μέρα ύστερα από καιρό, έχω κέφια. Και σαν φαντάρος που σμίγει με την κοπέλα του μετά από μήνες απουσίας και στέρησης, αντί για μακροσκελή και χρονοβόρα δουλειά, θα ρίξω στο ιστολόγιό μου δύο απανωτά ποστ-σφηνάκια στα γρήγορα.

Το πρώτο έχει να κάνει με αυτή καθαυτή τη σχέση μου με το μπλογκ. Τις υπαρξιακές μου αγωνίες έγειρε το ποστ του Νεφέλικα .

Λίγο μακάβρια βρε φίλε η οπτική γωνία σου, κι ωστόσο δύσκολα θα διαφωνούσα σε κάποιο σημείο μαζί σου. Sad but true.

Ωστόσο δεν θα άντεχα ποτέ να δω το μπλογκ μου σαν ένα όργανο, με το οποίο θα ΠΡΕΠΕΙ σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα να παράγω συγκεκριμένο έργο. Νιώθω πολύ πιο ελεύθερα, αν παρασύρομαι ορμητικά για ένα διάστημα από τα μέσα που μου παρέχει, λεώ όσα θέλω να πω, κι έπειτα αποσύρομαι πάλι στην διαδικτυακή σιωπή μου. Σαν τα τρελά νερά της Χαλκίδας.

Θα υπάρξουν λοιπόν για όλους, περίοδοι ενθουσιασμού, και περίοδοι εγκατάλειψης. Πάντως δεν βλέπω καμιά νομοτέλεια ή μοίρα σε αυτό, αντιθέτως, θέλω να αποφύγω τον μοιρολατρικό τρόπο σκέψης.


Αρκετά με τα επιφανειακά υπαρξιακά μου. Πάμε τώρα στο δεύτερο θέμα.

Άκουγα σήμερα το πρωί στο ραδιόφωνο του Σκάι συνέντευξη του υπουργού κ. Στυλιανίδη, με θέμα την τρέχουσα επικαιρότητα.

Αφού του κάναν διάφορες ερωτήσεις οι δημοσιογράφοι, κι ο υπουργός απαντούσε περί ανέμων και υδάτων με εντελώς άσχετες αοριστολογίες (κάτι σαν τον Γιωργάκη ένα πράμα, και χειρότερα), κατέληξε να αποφανθεί το αμίμητο:

«Το δίλημμα σήμερα είναι Καραμανλής ή χάος»!!!!!

Προσέξτε απόσταγμα σοφίας υπουργού Παιδείας (Παιδείας!!!!!). Χρόνια μαθαίνουμε στα σχολεία και τα πανεπιστήμια, ότι στη δημοκρατική Ελλάδα μας, όπως άλλωστε και σε κάθε δημοκρατικό πολίτευμα, ο λαός αποφασίζει για την τύχη του, κι ότι αυτοί που μας κυβερνάνε είναι απλά οι εντολοδόχοι μας, οι οποίοι δεν εκπροσωπούν τίποτα περισσότερο από τη ρητή λαϊκή εντολή.

Σήμερα, ο υπουργός Παιδείας (Παιδείας!!!!!) μας δίδαξε πολλά παραπάνω: Σοφός-σοφός ο λαός, αλλά όχι και τόσο σοφός, για να ξέρει πάντα ποιο είναι το καλό του. Επομένως, μας λέει ο υπουργός Παιδείας (Παιδείας!!!!!), ότι αν ελληνικέ λαέ ψηφίσεις πάλι τον φύλαρχό μας, τότε εξακολουθείς να παραμένεις σοφός, και μη σ’ ακούσω να διαμαρτύρεσαι μετά για τις «μεταρρυθμίσεις» του, γιατί εσύ θα είσαι αυτός που μας έδωσε «σαφή εντολή».

Αν όμως δεν ψηφίσεις τον φύλαρχο, τότε θα οδηγήσεις τη χώρα στο χάος. Στην περίπτωση δηλαδή που δεν δώσεις την εν λευκώ εντολή σ’ εμάς και μόνο σ’ εμάς, δεν θα είσαι σοφός, αλλά θα αποδειχτείς ότι είσαι ένα τυφλό κοπάδι με τάσεις αυτοκαταστροφής, και το χάος θα είναι το προϊόν σου. Διότι, αν δεν μας δώσεις την εξουσία ελληνικέ λαέ, θα σημαίνει ότι είσαι ηλίθιος και τίποτα παραπάνω.


Αυτά λοιπόν τα ωραία είπε και εννόησε ο εξέχων υπουργός Παιδείας (Παιδείας!!!!! Δεν το χωράει ο νους μου!!!!), απόψεις που δεν διαφέρουν σε τίποτα από τις απόψεις ενός Πλεύρη για τη δημοκρατία.

Επειδή όμως, εκτός από Παιδείας, είναι και Θρησκευμάτων, θα τον δικαιολογήσω, διότι η δήλωσή του είναι πιο κοντά στα κηρύγματα των εκπροσώπων του Θεού® της αγάπης:

Ο Θεός έπλασε ελεύθερο τον άνθρωπο, και του έδωσε το δικαίωμα της επιλογής. Αν όμως δεν κάνει ό,τι του πει ο Θεός, τότε τον πήρε ο διάολος και τον σήκωσε!!!!

Καλό χειμώνα!!!

3 σχόλια:

BioLogos είπε...

Πάνσοφε δηλώνω το παρόν και θα επανέλθω αύριο για κατάλληλο σχολιασμό μιας και οι βάϊτσεν αλληλεπιδρούν με τα 2 μου ημισφαίρια.

Ανώνυμος είπε...

Καλώστονε κι ας άργησε.

Μακάβρια η οπτική μου; Μα τι λέτε; Εγώ φταίω που δεν αφήνει κανείς πια λουλούδια στα ανενεργά μπλογκς; Πάλι καλά που εμφανίστηκες να ρίξεις λίγο λαδάκι στο καντήλι του δικού σου :-Ρ

Νάσος είπε...

@ biologos
Τρισμέγιστε, την καλησπέρα μου.


@ Νεφέλικας
Χεχε, είπαμε, δίκαιο έχεις.
Υπομονή, σε λίγο θ' ανάψω και το τζάκι ;)