Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (Μέρος Β')

ΜΕΡΟΣ Β' (ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ)


(Αφροδίτη, Παν, Έρως)


1. Αρχίλοχος ο Πάριος (ο ξεπεσμός της ποίησης).


Ποιητάκος του 7ου αι. π.Χ., μπάσταρδο τέκνο παριανού αριστοκράτη και θρακιώτισσας σκλάβας, πρόστυχος, μοιχός, γκομενιάρης και τσαμουκάς, και, το χειρότερο, ρίψασπις.

Όχι μόνο πέταξε την ασπίδα του την ώρα της μάχης και το’βαλε στα πόδια, αλλά είχε το θράσος να το τραγουδάει κιόλας:

«Σαν ποιος Θρακιώτης το σκουτάρι μου να χαίρεται, που αφήκα
αθέλητά μου – κι ήταν όμορφο πολύ – σε κάποιο θάμνο;
Μα γλύτωσα! Πολύ που νοιάζουμε για το σκουτάρι εκείνο!
Ας πάει κατά γκρεμού! Καλύτερο θα βρω και θ’αγοράσω!
»
(μτφ. Ι. Κακριδής)

Επίσης, ερχόταν σε αντίθεση με την ελληνοπρεπή αισθητική, η οποία θέλει τους αρχηγούς δίμετρα παλλικάρια, υμνώντας την Αρεία φυλή. Αντιθέτως, η περιγραφή του «ήρωά» του μοιάζει με κακόσχημο αναρχοάπλυτο απόβρασμα:

«Δεν θέλω εγώ το στρατηγό ψηλό, κορδάτο,
με μπούκλες μυρωμένες, καλοξυρισμένο»∙
κοντός ας είναι, με στραβά κανιά, μονάχα
στέρια στο χώμα να πατά, καρδιά γεμάτος
»
(μτφ. Ι. Κακριδής)

Επίσης, είχε το θράσος να βρίζει και να το καυχιέται:

«Εγώ ενα ξέρω και καλά: τον που κακό μου κάνει
ν’ αντιπληρώνω με βρισιές βαριές
»
(μτφ. Ι. Κακριδής)


Για όλους τους παραπάνω λόγους, προτείνω την απόσυρση των ποιημάτων του από τας σχολικάς βιβλιοθήκας, διότι βλάπτουν τας αθώας παιδικάς ψυχάς, και δεν τις διαποτίζουν με πατριωτικό φρόνημα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με Αρχίλοχο βλ. Ι. Κακριδής, «Έλα Αφροδίτη Ανθοστεφανωμένη», Αθήνα, 1993.




2. Πίνδαρος (ο ομοφυλόφιλος παιδεραστής).


Στο βιβλίο του Ι. Κακριδή («Έλα Αφροδίτη Ανθοστεφανωμένη», σελ.132 κ.ε.) παρατηρούμε την ύπαρξη ενός άλλου αρχαίου διαφθορέα των νέων μας, τον οποίο οι εβραιομασώνοι του Υπουργείου Παιδείας τον προβάλλουν σαν σπουδαίο ποιητή, υμνωδό του γνήσιου ανδρισμού .

Να όμως ποια είναι η αλήθεια:

«Ο Πίνδαρος ήταν παιδεραστής∙ ό,τι στον ιωνικό κόσμο καταδικαζόταν ως ανεπίτρεπτο βίτσιο, στη Θήβα, όπως άλλωστε και στη Σπάρτη και στην Κρήτη, ήταν θεσμός αναγνωρισμένος από την Πολιτεία. [...] Για τον Πίνδαρο η παράδοση αναφέρει πως πέθανε 55 χρονών στο θέατρο του Άργους, πλαγιασμένος στα γόνατα του ερωμένου του, του Θεόξενου από την Τένεδο.» (Ι. Κακριδής, οπ.π., σελ. 132-3).

Και για όσους πιστεύουν ότι πρόκειται για αρχαίο κουτσομπολιό και συκοφαντίες, ιδού οι στίχοι του ίδιου του ποιητή, τους οποίους αφιερώνει στον αγαπημένο του:

«Στον καιρό σου, σαν ήσουν νέα, ψυχή μου, εταίριαζε
να τρυγάς των ερώτων τον καρπό∙
όποιος όμως θωρεί τα μάτια του Θεόξενου
σπιθόβολες να ξεπετούν φωτιές και δεν αναστατώνεται
από τον πόθο, μαύρη έχει καρδιά, που τη χαλκέψαν
με παγωμένη φλόγα γιά απ’ ατσάλι γιά από σίδερο!
Της Αφροδίτης έχει αυτός την καταφρόνια
της αστρομάτας, κι είτε να κερδίσει χρήματα μεβιάς παλεύει,
είτε με αδριαντροπιά γυναίκεια σέρνεται
και παίρνει πότε αυτόν και πότε εκείνον
το δρόμο. Όμως εγώ, με της θεάς το θέλημα,
σαν το κερί από μέλισσες ιερές, που η πύρα
το’χει δαγκώσει του ήλιου, λιώνω, μόλις αντικρίσω
των αγοριών την ανθισμένη νιότη
».
(μτφ. Ι. Κακριδής)

Θα αφήνατε ποτέ, ω Συνέλληνες, τα παιδιά σας να διαβάσουν αυτόν τον ύμνο στην παιδεραστική ομοφυλοφιλία, χωρίς να φοβάστε μη σας βγουν ντιγκιντάγκες;

Όσο για τις γυναίκες, ο Πίνδαρος τις αγνοεί επιδεικτικά στην ποίησή του. Μόνο μία μυθική γυναίκα θαυμάζει, την Κυρήνη, κι αυτή επειδή είναι αντρογυναίκα (σκοτώνει θηρία στα βουνά και παλεύει με λιοντάρια).

Στη φωτιά λοιπόν, στη φωτιά και η πρόστυχη ποίηση του Πινδάρου! Μακριά από μας τους ηθικούς πατριώτες και τα παιδιά μας!



3. Δε θα γίνεις Έλληνας ποτέέέέ, Λουκιανέέέ, Λουκιανέέέ!


Αλοίμονο αν θεωρούσαμε Έλληνα όποιον βάρβαρο μάθαινε την ελληνική γλώσσα. Έλληνας γεννιέσαι, δεν γίνεσαι (γι’αυτό προτείνω να μηνύσουμε τη Γενάδειο βιβλιοθήκη, η οποία φέρει στην είσοδο την παραπλανητική επιγραφή «Έλληνες καλούνται οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες»).
Πιστοί σ’ αυτή τη θέση που διαφυλάσσει το ελληνικό αίμα από βάρβαρες επιμειξίες, προτείνω να αντιμετωπίσουμε με σκεπτικισμό το ρόλο του Λουκιανού στην αρχαιοελληνική γραμματεία. Πρόκειται για έναν βάρβαρο Σύρο, γεννημένο στα Σαμόσατα (Άνω Ευφράτης), ο οποίος «ήρθε στον ελληνικό κόσμο από έξω» (A. Lesky, Ιστ. Της Αρχαίας Ελλ. Λογοτεχνίας, σελ. 1147), ήταν δηλαδή (θα λέγαμε) μετανάστης. Μαθαίνουμε ότι «στον γλωσσικό τομέα η επιμέλεια και το γούστο έδωσαν σ’ αυτόν τον μη έλληνα μιαν καταπληκτική κατοχή της αττικής γλώσσας,η οποία με την ομαλή χάρη του ύφους του παίρνει κοντά του κάποια ζωή» (A. Lesky, οπ.π.).

Λες και τον μετανάστη περίμενε η ελληνική γλώσσα για να... ζωντανέψει (ήμαρτον Πλεύρη μου)!

Τούτος ο βάρβαρος, σπουδάζοντας σε ελληνικές σχολές και δημοσιεύοντας τα έργα του, όχι μόνο έκλεψε τη δουλειά και τη δόξα γνησίων Ελλήνων, αλλά είχε το θράσος να τα βάλει και με τη θρησκεία της χώρας που τον φιλοξενούσε:

«Τα πιο ακονισμένα βέλη τα ρίχνει ο ορθολογισμός του εναντίον της θρησκείας» (A. Lesky, σελ. 1149).

Παλιοβάρβαρε Λουκιανέ, αν δεν σου άρεσαν τα ήθη και έθιμα της χώρας που σε φιλοξενούσε, να μάζευες τα μπογαλάκια σου και δρόμο για την πατρίδα σου! Από τη στιγμή που ήσουν φιλοξενούμενος σε ελληνικά εδάφη, ώφειλες να δείξεις σεβασμό στις παραδόσεις!



4. Αριστοφάνης (ο αρχηγός της προστυχιάς).


Λείπει ο Μάρτης απ’ τη Σαρακοστή; Όχι βέβαια.

Κι άλλη φορά μίλησα για το πρόστυχο ήθος του. Για να μην επαναλαμβάνομαι, θα αναφέρω δυο τρία χαρακτηριστικά αποσπάσματα, που δείχνουν πόσο επικίνδυνος είναι για την αγωγή των Ελληνοχριστιανόπουλων.

Στο έργο του «Αχαρνής», έχουμε έναν ύμνο στο πέος. Ναι, καλά ακούσατε. Το λέει και ο ίδιος: «θα ψάλλω τον ύμνο του πέους» («άσομαι το φαλλικόν», στ.282).

Στον ύμνο αυτό, δοξάζει τον θεό «Πέος» ως σύντροφο του Διονύσου («Φαλής, εταίρε Βακχίου», στ. 284), και περήφανα τον χαρακτηρίζει ως σύντροφο στο γλέντι, νυχτοπερπατημένο, μοιχό και παιδεραστή («ξύγκωμε, νυκτοπεριπλάνητε, μοιχέ, παιδεραστά», στ. 285-6). Και πιο κάτω λέει πόσο όμορφο πράγμα είναι να κλέβεις (κλέπτουσαν) μια μικρή Θρακιώτισσα στα χωράφια, να τη βάζεις κάτω και να την ξεζουμίζεις («καταγιγαρτίσαι», στ. 296). Άσε που όταν σκέφτεται την ειρήνη, ο νους του πάει σε κραιπάλες («εκ κραιπάλης έωθεν ειρήνης», στ. 299).

Το αφήνω στην κρίση σας πατριώτες, αν πρέπει να επιτραπούν ποτέ τέτοιες προστυχιές στην αγωγή των νέων μας, οι οποίες χλευάζουν τις πολεμικές αρετές, και υμνούν την «τρυφηλότητα» και το «συβαριτισμό» (που θά’ λεγε κι ένας σοφός) της ειρήνης.

Αφήστε πάλι τις συκοφαντίες για τα ήθη των αρχαίων μας προγόνων. Στη «Λυσιστράτη» έχουμε τη διασπορά δύο ψευδών ειδήσεων: Πρώτον, ότι οι σεμνές Αθηναίες μας ήταν αχόρταγες λυσσάρες, και δεύτερον ότι η Μίλητος φημιζόταν για τους ποιοτικούς δονητές της, μήκους δύο πιθαμών.

Κλαίει η Λυσιστράτη που οι άντρες λείπουν στον πόλεμο, όχι επειδή θυσιάζουν με αυταπάρνηση τη ζωή τους για υψηλά ιδανικά, αλλά επειδή δεν βρίσκει γκόμενο να πηδηχτεί. Και κλαίει επειδή αποστάτησε η Μίλητος και σταμάτησε το εμπόριο δονητών:

«Και μήπως έμεινε κανένας γκόμενος για δείγμα;
Κι απ’ τον καιρό που μας προδώσαν οι Μηλίσιοι,
Δεν είδαν τα ματάκια μου πέτσινη μαλαπέρδα
Δυο πιθαμές παρηγοριά στα σκέλη μου
»
(μτφ. Κ. Γεωργουσόπουλος, στ. 107-110).

Φωτιά, φωτιά στα βιβλία του Εξαποδώ!

Περιττό να αναφέρουμε πόσο ξεδιάντροπα χλευάζει την τιμημένη ελληνική πανοπλία, όταν μας λέει ότι θα αγόραζε στρατιωτικό θώρακα μόνο για να’χει κάπου να χέζει (Ειρήνη, στ. 1227).


Κάποιοι «διαβασμένοι» πατριώτες θα απορήσουν: Για ποιο λόγο ο Δάσκαλος εντάσσει τον Αριστοφάνη ανάμεσα στους «αρίστους», και μιλάει με θαυμασμό για τα τρία ανθελληνικά έργα που ανέφερα, δηλαδή «Αχαρνής», «Λυσιστράτη», και «Ειρήνη»;

Να και το σχετικό απόσπασμα:

«Την απέχθειάν του προς την δημοκρατίαν ο Αριστοφάνης την συμπληρώνει με την αγάπην του προς την Ελλάδα και γι’ αυτό αγωνίζεται με τα έργα του π.χ. «Ειρήνη», «Λυσιστράτη», «Αχαρνής» κτλ. κτλ. να σταματήσει ο καταστρεπτικός εμφύλιος πόλεμος» (Πλεύρης, ο Διωγμός των Αρίστων, σελ. 57).

Θα αναρωτηθείτε: μα καλά, δεν διάβασε ο Δάσκαλος της προστυχιές αυτών των βιβλίων; Ποια «αγάπη για την Ελλάδα», όταν ο Αριστοφάνης εξυμνεί πέη και παιδεραστές;

Μην ψαρώνετε, αγαπητοί πατριώτες. Σαφώς και τα γνώριζε. Μάθετε επιτέλους να ξεχωρίζετε την λεπτή ειρωνία του Δασκάλου. Ειρωνικά τα λέει, στα ψέματα. Κατά βάθος τον επικρίνει σφοδρότατα, απλά το κάνει με πλάγιο και ευγενικό τρόπο, διότι είναι Αρείος.

Όσοι υποστηρίξουν ότι «ο Δάσκαλος είναι ύπουλος προπαγανδιστής, και παρουσιάζει την Ιστορία όπως τον βολεύει, ποντάροντας στη στενοκεφαλιά των οπαδών του», να ξέρουν ότι είναι συκοφάντες, γραικύλοι και ανθέλληνες, σαν τον Αριστοφάνη!

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

…..επίκαιρο σχόλιο…: «…..και πάλιν ερχόμενος…..»…..

…..και…..τον περιμένουν οι ‘’πλανεμένοι’’…..σε δεύτερη παρουσία –του…., λες κι έγινε η πρώτη….,
όμως, μάταια…, που…..για τότε…..μιλούν όλοι –τους…, νααααα…..και…..παραδείγματος χάριν….:
* Ιησούς : «Σας βεβαιώ, ότι υπάρχουν μερικοί από αυτούς που στέκονται εδώ,
οι οποίοι δεν θα γευθούν τον θάνατον, έως ότου ιδούν τον Υιόν του ανθρώπου
να έρχεται εις την βασιλείαν του» : [Ματθαίος, κεφ. 16, εδ. 28.]….,
* Ιησούς : «Αλήθεια σας λέγω, ότι δεν θα περάσει η γενεά αυτή,
πριν γίνουν όλα αυτά /τα της…..συντέλειας, Κρίσης, βασιλείας του Ιησού,…../ » : [Ματθαίος : 24 : 34.]….,
* Ιησούς : /προς μαθητές του/ : «Σας βεβαιώ, ότι δεν θα προκάμετε να τελειώσετε τας πόλεις
του Ισραήλ έως ότου έλθη ο Υιός του ανθρώπου» : [Ματθαίος : 10 : 23.]….,
* Ιάκωβος : «…..δυναμώστε τις καρδιές σας /ω αδελφοί/, διότι η έλευσις του Κυρίου πλησιάζει» : [Ιακώβου : 5 : 8.]….,
* Ιωάννης : «Και τώρα, παιδιά, μένετε εν αυτώ, ώστε, όταν φανερωθή /ο Ιησούς/, να έχωμεν θάρρος
και όχι να στρέψωμεν το πρόσωπόν μας από ντροπή, κατά την έλευσίν του» : [Ιωάννου Α΄, κεφ. 2, εδ. 28.]….,
* Ιωάννης : «.....διότι ο καιρός /της 2ας παρουσίας του Ιησού/ πλησιάζει» : [Αποκάλυψη Ιωάννη, κεφ. 1, εδ. 3.]….,
* Ιωάννης : «Μη σφραγίσης τα λόγια της προφητείας του βιβλίου αυτού,
διότι ο καιρός πλησιάζει» : [Αποκάλυψη Ιωάννη, κεφ. 22, εδ. 10.]….,
* Παύλος : « Όλα δε αυτά που συνέβαιναν εις εκείνους, ήσαν συμβολικά και εγράφησαν διά να νουθετήσουν εμάς,
εις τους οποίους έφθασε το τέλος των αιώνων» : [Παύλου : Προς Κορινθίους Α΄ : 10 : 11.]….,
* Παύλος : «…..καθ’ όσον βλέπετε να πλησιάζη η Ημέρα…..» : [Παύλου : Προς Εβραίους : 10 : 25.]….,
* Παύλος : «Διότι γρήγορα, πολύ γρήγορα θα έλθη ο ερχόμενος
και δεν θα βραδύνη» : [Παύλου, Προς Εβραίους, κεφ. 10, εδ. 37.]….,
* Παύλος : «Έχω πεποίθησιν διά τοτο : ότι εκείνος που πρωτοάρχισε σ’ εσάς καλόν έργον
θα το αποτελειώση μέχρι της Ημέρας του Ιησού Χριστού» : [Παύλου, Προς Φιλιππησίους, κεφ. 1, εδ. 6.]….,
* Πέτρος : «.....Όλα πλησιάζουν προς το τέλος των : [Πέτρου Α΄, κεφ. 4, εδ. 7.]….,
* Πέτρος : «.....οι οποίοι διά της πίστεώς σας φρουρείσθε με την δύναμιν του Θεού διά την σωτηρίαν,
η οποία είναι έτοιμη να φανερωθή κατά τον έσχατον καιρόν»: [Πέτρου Α΄, κεφ. 1, εδ. 5.]….!

Και…..οι δικαιολογίες –τους για τη…..’’δευτέρα’’…..απουσία –του…..άκρως εμπαιχτικές.…,
δήθεν, γιατί…., πριν…..και τότε…., ‘’«θα έπρεπε να φανερωθεί ο αντίχριστος»’’…., που, κι αυτός, απουσίασε….:
* Παύλος : «…..διότι δεν θα έλθη η ημέρα εκείνη /η της δευτέρας παρουσίας του Ιησού/
εάν δεν έλθη πρώτα η αποστασία και φανερωθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας,
/ο αντίχριστος/…..»…..και «Και τώρα ξέρετε εκείνο που τον εμποδίζει ----…..ήτοι, ο αντίχριστος…..----
να φανερωθή /ο Ιησούς/ πριν από τον καιρόν του» : [Παύλου : Προς Θεσσαλονικείς Β΄ : κεφ. 2, εδ. 3…..και 6.]….,
* Ιησούς : /προς τους 12 μαθητές του/ : «Δεν θα μιλήσω πλέον πολύ μαζί σας,
διότι έρχεται ο άρχων του κόσμου, και δεν έχει επάνω μου καμμίαν δύναμιν,…..» : [Ιωάννης : 14 : 30.]….,
* «Αυτό είναι το πνεύμα του αντιχρίστου, διά το οποίον έχετε ακούσει ότι έρχεται,
και τώρα είναι ήδη εις τον κόσμον» : [Ιωάννου Α΄ : 4 : 3]….!

Σαφώς…, κι αυτά…, ήσαν…., ατυχή…., σχέδιά –τους…., που, μάλλον, η ‘’Ειμαρμένη’’ θα το αποφάσιζε κι αυτό…,
εξού και…..κανείς –τους δεν ήξερε τίποτα περί του…..πότε της δευτέρας παρουσίας και βασιλείας –του….:
* Ιησούς : «Την ημέραν όμως εκείνην ή την ώραν δεν ξέρει κανείς, ούτε οι άγγελοι εις τον ουρανόν
ούτε ο Υιός, παρά μόνον ο Πατέρας» : [Μάρκος : 13 : 32.]….,
…..ναι…., κανείς –τους…., ούτε και ο…..«σπορεύς»…..«Πατήρ»….:
* Και έλεγε /ο Ιησούς/ , «Η βασιλεία του Θεού είναι σαν να ρίχνη ένας άνθρωπος
τον σπόρον εις την γην, και κοιμάται και σηκώνεται νύχτα και ημέραν και ο σπόρος
βλαστάνει και μεγαλώνει κατά τρόπον που και ο ίδιος δεν ξέρει» : [Μάρκος : 4 : 26, 27.]….,
* Ιησούς : «Ξέρετε όμως τούτο : ότι εάν ήξερε ο οικοδεσπότης ποιαν ώρα την νύχτα
θα ερχότανε ο κλέφτης, θα αγρυπνούσε και δεν θα άφηνε να διαρρήξουν το σπίτι του.
Διά τούτο και σεις να είσθε έτοιμοι, διότι την ώρα που δεν περιμένετε,
θα έλθη ο Υιός του ανθρώπου» : [Ματθαίος, κεφ. 24, εδ. 43, 44.]….!

Όμως…, δεν ήξερε κανείς –τους…..και περί του…..πού…..(…..στη Βηθανία…..ή αλλού…..)
και περί του…..πώς (…..ξανά, με γέννα…..ή ως ‘’33άχρονος’’ ‘’καταληφθησόμενος’’ από τη Βηθανία…..)….:
* Λουκάς : /δύο άνδρες με ενδύματα λευκά προς αποστόλους/
«Άνδρες Γαλιλαίοι, γιατί στέκεσθε και κυττάζετε εις τον ουρανόν;
Αυτός ο Ιησούς που ανελήφθη από σας εις τον ουρανόν, θα έλθη κατά τον ίδιο τρόπο
όπως τον είδατε να ανεβαίνη εις τον ουρανόν» : [ Λουκάς : Πράξεις Αποστόλων : Κεφ. 1, εδ. 11, 12.]….,
* Ιωάννης : «Ύστερα εφάνηκε ένα μεγάλο σημείον εις τον ουρανόν : Μια γυναίκα /η ‘’Μαρία’’/ ,…..ήτο έγκυος
και εφώναζε από τους πόνους και την αγωνίαν να γεννήση /τον ‘’Ιησού’’/ » : Αποκάλυψη Ιωάννη, κεφ. 12, εδ. 1,2.]….!

…..Εεεεε…., το σούπερ ‘’δούλεμά’’ –τους…..’’ανεπανάληπτο’’…..και, ιδίως, του Πέτρου….:
* Πέτρος : «Ένα πράγμα να μη σας διαφεύγη, αγαπητοί, το εξής : ότι μια ημέρα διά τον Κύριον
είναι σαν χίλια έτη και χίλια έτη σαν μια ημέρα» : [Πέτρου Β΄ : 3 : 8, 9.]….!…..

…..παραμύθια, λοιπόν…., απαραίτητα, κατά το δοκούν –τους…., για τη διαιώνιση της…..εξεξεξουσίας τους….!…..
{…..Κυριάκος Σιμόπουλος : Διανοούμενοι και καλλιτέχνες ευτελείς δούλοι της εξουσίας….::
Γρηγόριος Ναζιανζηνός /…..σε επιστολή του προς τον…..Άγιο Ιερώνυμο…../ ….:
«Έχουμε ανάγκη από όσο το δυνατό περισσότερους μύθους για να μπορούμε να εντυπωσιάζουμε τον όχλο.
Όσο λιγότερο καταλαβαίνει ο όχλος, τόσο πιο ενθουσιώδης γίνεται.
Οι πατέρες και οι δάσκαλοί μας δεν έλεγαν πάντοτε τι σκέφτονταν,
αλλά έλεγαν αυτό που τους υπαγόρευαν οι συνθήκες και οι ανάγκες»….,…..
ενώ ο επίσκοπος Συνέσιος, συμπλήρωνε, κι αυτός….: «Ο λαός ζητάει επίμονα να τον εξαπατάς,
αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα μ’ αυτόν. Σε ό,τι με αφορά θα είμαι πάντοτε
ένας φιλόσοφος μόνο για τον εαυτό μου, αλλά για το λαό θα είμαι μόνο ιερέας»….!…..}….!…..

…..Καλό –σας ύπνο…, όσοι…., και καλό –σας ξύπνο…., όσοι….:
Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.siopi.gr
Αποκωδικοποίηση….: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής (ψυχοDNA, ψυχογραφήσεις),
σιωπής (λόγου : άλεξου--ενείκονου--ενκώδικου),…..
Σχηματοποίηση λόγου (‘’ποιημάτων’’ μου), θεογονία, κοσμογονία,…..
Γεια…..

FrapDigo είπε...

Ω ρε μάγκα, ο από πάνω φρίκαρε.

Α for Amok.

Νάσο, όποιος για τον Πλεύρη κακό λόγο πεί, να μην του ξανασηκωθεί. Βαλθήκατε όλοι να ξεκάνετε όσους μας κάνουν να γελάμε! Αφήστε τον Πλεύρη ήσυχο!

Τζόουκς ασάιντ, το post ήταν φοβερό. Ευλογώ τον καφέ σου:

Παγάκια να σου φέρνουν πιγκουίνοι

και ζάχαρη χαμένοι μπαμπουίνοι

frappe να φτιάχνεις δροσερό

γέλιο να ρίχνουμε τρελό.

BioLogos είπε...

Αποκωδικοποίηση….: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής (ψυχοDNA, ψυχογραφήσεις),
σιωπής (λόγου : άλεξου--ενείκονου--ενκώδικου),…..
Σχηματοποίηση λόγου (‘’ποιημάτων’’ μου), θεογονία, κοσμογονία,…..
Γεια…..

KAI XAPA
Δις ιζ Βιολογος σπηκιν από τα θολοκουλτουριαρέϊκα μασωνοσιωνιστικά κέντρα και από ότι βλέπω γνώρισες τον ΖιΒας με το Κρέυζη ΨυχοΝτηενεϊ.

Γι αυτό μας παω εμάς τους έλληνες.
Έχουμε 12θεούσους αποτυχημένους φιλόσοφους, νεοναζί αρχαιομανείς που δεν έχουν ιδέα από αρχαία ελλάδα και φυσικά νεοελληνάρες που αναλαμβάνουν ρόλο κασετοπαίχτη.

Ζήτω το Έθνος

BioLogos είπε...

Nάσο αν σηκώνει και τρίτο μέρος αναμένω...Είναι επικολυρικό το έργο σου...Μάθε τον γεροναζί ιστορία.

Νάσος είπε...

@ Αλ. Ζήβα

Ευχαριστώ που μοιράζεστε τις σκέψεις σας με μένα κι άλλους συμπλογκίτες, όπως π.χ. τον Διαγόρα
και τον γαύρο.

Απ' όσο κατάλαβα, το κρυφό νόημα είναι: δεν υπήρξε ούτε πρώτη ούτε δεύτερη παρουσία, είναι όλα ψέματα.

Και... η .... απορία μου: γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, και να το κουράσωμεν τοσούτον;



@ Frapdιgo

Τό'ξερα ότι, αν και πορτιέρης, έχεις γνήσια ποιητική φλέβα! Με συγκίνησες ρε μπαγάσα :D

Υ.Γ. Οι κατάρες σε μένα πάντως δε θα'πιαναν, έχω φάει σκόρδο!


@ Βιολόγο

Γουστάρω ίντερνετ, γιατί γνωρίζεις ό,τι δε φαντάζεσαι (ούτε στο στρατό τέτοια ποικιλία)!

Άστα να πάνε ρε γαμώτο, η αρχική μου πρόθεση ήταν να κάνω και τρίτο μέρος αφιερωμένο σε Έλληνες των νεώτερων χρόνων, δυστυχώς όμως απαιτεί περισσότερο χρόνο απ' όσο διαθέτω. Για καλοκαιράκι βλέπω να ανεβαίνει.

Ανώνυμος είπε...

Λέτε πως γράφω

«Και μήπως έμεινε κανένας γκόμενος για δείγμα;
Κι απ’ τον καιρό που μας προδώσαν οι Μηλίσιοι,
Δεν είδαν τα ματάκια μου πέτσινη μαλαπέρδα
Δυο πιθαμές παρηγοριά στα σκέλη μου»

Η Λυσιστράτη στο δικό μου κείμενο λέει τα παρακάτω:

Κείμενο: Αλλ' ουδέ μοιχού καταλέλειπται φεψάλυξ. Εξ ού γαρ ημάς προύδωσαν Μιλήσιοι ουκ είδον ουδ' όλισβον οκτωδάκτυλον ος ήν αν ημίν σκυτίνη 'πικουρία.

Δηλαδή: Αλλά δεν έμεινε ίχνος ούτε μοιχού. Από τότε δηλαδή που μας πρόδωσαν οι Μιλήσιοι, δεν είδα ούτε ομοίωμα πέους με μήκος οκτώ δάκτυλα, το οποίο θα ήταν για μας μια πέτσινη βοήθεια.

Ο Γεωραγουσόπουλος δεν μεταφράζει, αλλά, άλλως ποιών την δική μου ποίηση κατά το ύφος και τις λέξεις θα έλεγα οτι με παραφράζει. Διασκευή νομίζω το λέτε τώρα κάτι τέτοιο.

Νάσος είπε...

@ Αριστοφάνη

ΠΡΟΣΟΧΗ: ακολουθεί βαρετό φιλολογικό σεντόνι.

Πράγματι, η μετάφραση του Γεωργουσόπουλου είναι πιο ελεύθερη, και η δική σας πιο πιστή. Το νόημα όμως δε βλέπω να αλλοιώνεται πουθενά, σε σύγκριση με το πρωτότυπο, αλλά και με τη δική σας μετάφραση.

Ποια η διαστρέβλωση, εάν τον "όλισβο", που οι Liddell-Scott μεταφράζουν πέτσινο/δερμάτινο ανδρικό ομοίωμα πέους", τον αποδώσουμε ως "πέτσινη μαλαπέρδα";

Το "μοιχός", που σημαίνει αυτός που απατά, στο στόμα μιας παντρεμένης (ειδικά) αποδίδεται εύλογα ως "γκόμενος".

Κι αν δεν απατώμαι οκτώ δάχτυλα=δύο πιθαμές.

Το "γαρ" μπορεί να μεταφραστεί ως "διότι", ως "δηλαδή", αλλά κι ως "και".

Τέλος, το "επικουρία", σημαίνει βέβαια "βοήθεια", σημαίνει όμως και "ανακούφιση", που δεν απέχει στα συμφραζόμενα από την έννοια "παρηγοριά".

Η μετάφραση (και όχι παράφραση) του Γεωργουσόπουλου, επιχειρεί να μιλήσει στη ζωντανή μας γλώσσα, όπως άλλωστε κι εσείς (ο Αριστοφάνης) κάνατε στους συγκαιρινούς σας. Και νομίζω το πετυχαίνει καλλίτερα από τη δική σας πιστή μεν, "ξύλινη" δε απόδοση.

Πάρτε εναλλακτικά, την πιο ελεύθερη μετάφραση του Θρ. Σταύρου:

"Κι ούτε αγαπητικού δεν έμεινε ίχνος.
Κι αφότου απ' τη φιλία των Αθηναίων
αποσκιρτήσαν οι Μιλήσιοι, πρώτοι
μαστόροι αβρών πετσένιων ομοιωμάτων,
δε μου'πεσε στα χέρια ούτ' ένα τέτοιο,
που θα'ταν μια μακριά παρηγορία".

Βλέπετε; Ίδια νοήματα, διαφορετική απόδοση (αν και όχι πολύ πετυχημένη, νομίζω). Από τη στιγμή που δεν αλλοιώνεται το νόημα, ας μην κολλάμε σε φιλολογικές διυλίσεις. Άλλωστε,δεν είναι αυτό το νόημα του ποστ.

Χαλαρώστε λοιπόν, και απολαύστε.

Rodia είπε...

Κατι διαβασα σημερα για τον Ιουστινιανο, οτι εκλεισε την Ακαδημια του Πλατωνα και δεν ηξερε καν ελληνικα... Ασε απο καταγωγη και (πραγματικο) ονομα. Καπου απο Ιλλυρια και τον λεγανε.. -αχ, αυτο το ξεχασα!

Νάσος είπε...

Τον λέγανε Flavius Petrus Sabbatius Iustinianus. Ωστόσο ήξερε και ελληνικά.

Για πληροφορίες, βλ. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82_%CE%91'

Για την Ακαδημία: " Ο Ιουστ. αφήρεσε από τους εθνικούς την άδεια να διδάσκουν και το 529 έκλεισε την Πλατωνική Ακαδημία των Αθηνών, που ήταν το ορμητήριο του εθνικού νεοπλατωνισμού" (G. Ostrogorsky,Ιστ. Βυζαντ. Κράτους, Α, σελ. 143).

Όπως και το Θεοδόσιο, τον ενδιέφερε η κυριαρχία του χριστιανισμού.

SPY είπε...

Τι έπος καθίσατε και γράψατε πάλι κ. Νάσο;;
Αυτό θα αναδημοσιευθεί και στο Jungle αν το επιτρέψετε (και να μην το επιτρέπατε, εγώ πάλι θα το έκλεβα :P).
Αυτό δεν κάνει να λείψει από το αρχείο μας.
Συνεχίστε έτσι και με βλέπω να παρακαλώ γονυπετής τον Σόρος να σας βάλει στο Jungle-team...

Ααα.. στους προδότας Σπαρτιάτες ξεχάσατε να αναφέρετε τη συμμαχία τους (αν θυμάμαι καλά) με τους κατακτητάς Ρωμαίους κατά των άλλων ελληνικών πόλεων.

Νάσος είπε...

@ Spy

Φυσικά και μπορείτε να πάρετε και να αναδημοσιεύσετε ό,τι λαχαταράτε, κύριε Spy.

Αν έχετε την καλοσύνη μόνο, πείτε στον Σόρος να μου κόψει καμιά επιταγούλα για την ανθελληνική προσφορά μου. Η ακρίβεια βλέπετε, κι απ' την άλλη τόσα κάνω γι'αυτόν!


Ναι, είχε γίνει κι αυτό που λέτε με τους Σπαρτιάτες και τους Ρωμαίους, εναντίον της Αχαϊκής Συμπολιτείας το 210 π.Χ. Βέβαια και οι Σπαρτιάτες μετά φάγαν γερή σφαλιάρα.

Επειδή όμως είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι εστί διπλωματία, ας περιορισθούμε στις εύπεπτες εθνικιστικές ονειρώξεις μας.

Nikos Best Songs είπε...

....,όταν μας λέει ότι θα αγόραζε στρατιωτικό θώρακα μόνο για να’χει κάπου να χέζει (Ειρήνη, στ. 1227).
Νάσαι καλά ακόμη δεν σταμάτησα να γελώ. Θ' αγωράσω αμέσως όλα τα έργα που ανεφέρεις! Thanks! (ε ναι ξέρω και βαρβαρικά!)

Ανώνυμος είπε...

Εύγε! Μας ανοίξατε τα μάτια! Μας τα πετάξατε έξω για την ακρίβεια...

Αχ αυτοί οι άτιμοι οι Εβραίοι, κατάφεραν και τους έχωσαν όλους αυτούς τους αχρείους στην ένδοξη ΕΛ-ληνορθόδοξη ιστορία μας. Τώρα που τους ξεσκεπάσατε όμως, μαύρο φίδι που τους έφαγε...

Νάσος είπε...

@ Νίκος

Χαίρομαι που σας τράβηξε το ενδιαφέρον. Δε θα μετανιώσετε, ο Αριστοφάνης είναι ολ δε μάνεη, που λένε και στο χωριό μου :)

@ Νεφέλικας

Πράγματι για όλα αυτοί φταίνε. Ευελπιστώ να έχω την τιμή και το ποστ μου να συμπεριληφθεί στη νέα έκδοση του βιβλίου "οι Εβραίοι, όλη η αλήθεια". :DDD

Zaphod είπε...

Εξαιρετικό ποστ!!!

Το αναδημοσιεύω παραυτα, μέσω του jungle report format :)

Νάσος είπε...

@ Zaphod

Μετά χαράς! :)

Ανώνυμος είπε...

Το να κάνεις αναχρονισμό της ιστορίας με φτηνό λαϊκισμό, προς τέρψη αμόρφωτων μαρξιστών δεν είναι δύσκολο. Εντάξει και ποιος δεν θα μπορούσε να εντυπωσιάσει Μαρξιστές νεοέλληνες; Εδώ σε λίγο θα έχουν κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και αντιπολίτευση Χρυσή Αυγή, δηλαδή ότι κοροϊδεύουν στον πολιτισμένο κόσμο! Σε αυτόν τον πολιτισμένο κόσμο που όταν λεν Ελλάδα ξέρουν οι χαζοί τον Αρχίλοχο, τον Πίνδαρο και τον Αριστοφάνη!
Αλλά ξέχασα ο νεοέλληνας ψηφοφόρος του Τσιπρανδρέα και των άλλων προς εξαφάνιση ζώων, έχει το επίπεδο για να γελάσει με αυτούς τους αρχαίους! Με λαϊκισμό αβαθούς "προσέγγισις", σπουδαίων έργων όπως το "Έλα Αφροδίτη ανθοστεφανωμένη".
Γεια σου μάνα μου Ελλάς, είμαι κλεφτοφουκαράς!